سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بدون عنوان

به گزارش شبکه خبری دزفول ، صبح امروز سه شنبه ” علی نیکزاد “  وزیر مسکن جهت بازدید از روند اجرای مسکن مهر دزفول بهمراه معاونین و معاون عمرانی استاندار خوزستان وارد این شهرستان شد و با استقبال  گرم مهندس اخوان صباغ فرماندار، حجت الاسلام و المسلمین قاضی امام جمعه دزفول وسایر مسئولین شهرستان قرار گرفت.
وزیر مسکن در پاسخ به خبرنگاران در خصوص تعلل در روند ساخت مسکن مهر دزفول گفت: علت تعلل در ساخت مسکن مهر دزفول مشکلاتی بوده که از طریق بعضی از دوستان ! در ارائه زمین مورد نظر بوجود آمده است وبحمدالله مشکلات زمینهای مذکور حل شده و در حال حاظر 2 هزار واحد آن در عقد قرار داد است و پیمانکاران آن نیز مشخص شده اند همچنین 2 هزار واحد دیگر آن نیز در حال بررسی می باشد.
“نیکزاد”در خصوص روند مسکن مهر کل کشوراظهار داشت: از یک میلیون و هفتصد هزار واحد مسکن مهر کل کشور، 1 میلیون واحد آن در شهری،600 هزار واحد  روستایی و 100 هزار واحد به بافت فرسوده تعلق گرفته است که تسهیلات آن به صورت وام 10 میلیون تومانی برای روستائیان، 25 میلیون تومانی برای مسکن های ساخت صنعتی ، 22 میلون برای نیمه صنعتی و 20 میلیون برای ساخت سنتی اختصاص  می یابد.
وی افزود: بنا داریم در کل کشور 140 هزار واحد تا آخر پاییز و 300 هزار واحد تا آخر زمستان به بهره برداری برسانیم که از این تعداد برای خوزستان 1500 واحد در پاییز و 1500 واحد در زمستان خواهد بود.
وزیر مسکن و شهرسازی گفت: به دستور ریاست محترم جمهور 20 هزار میلیارد ریال  به تسهیلات کل مسکن مهر افزوده شده است.


منبع: DEZNN

بازدید وزیر مسکن


ارسال شده در توسط سید محمد ساکبی