سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بدون عنوان

حجت الاسلام قاضی دزفولی: در این پروژه همت بلند را به عینه مشاهده کردم

امام جمعه دزفول - آقای قاضی - مهرشهر دزفول

امام جمعه محترم شهرستان دزفول به همراه جمعی از اعضای شورای شهر شهرستان روز شنبه 10 دی ماه 90 از پروژه مسکن مهر مهرشهر بازدید نمودند که جناب حجت الاسلام قاضی در این بازدید از چگونگی ساخت و ساز و سرعت مطلوب پروژه تقدیر کردند.
در این دیدار ابتدا آقای طهرانی مدیرعامل اتحادیه ضمن خوش آمد گویی به امام جمعه و اعضای شورای شهر نکاتی را در مورد چگونگی پیشرفت پروژه متذکر شدند.
آقای طهرانی گفت از زمان تحویل زمین منطقه در تاریخ 16 بهمن ماه 1388 بلافاصله عملیات نقشه برداری و پس از آن طراحی شهرسازی آن شروع شد و پس از طراحی شهرسازی و در حین طراحی معماری، عملیات آماده سازی شروع گردید.
ایشان در مورد خصوصیات شهرسازی مهرشهر نیز این نکات را افزود که 26درصد از مساحت مهرشهر را فضای سبز تشکیل داده است و تراکم پایین ساختمانها - در حدود 40 درصد - آنرا مکانی مناسب برای زندگی قرار خواهد داد.
مدیرعامل اتحادیه در مورد نظارت ساخت نیز گفت: در این سایت 64 نفر مهندس مختص کار نظارت وجود دارد که شامل 34 نفر نظارت عالیه و 30 نفر نظارت مقیم هستند.
پس از آقای طهرانی هر کدام از پیمانکاران ساخت به بیان خصوصیات و مسائل ساخت واحدها پرداختند. پیمانکاران بر این نکته تاکید داشتند که کیفیت ساخت در مهرشهر بالاتر از حد استاندارد بوده و نظارت بسیار قوی عمل میکند.
جناب آقای کیارسی رییس اداره تعاون دزفول هم گفت بر اساس گزارش استانداری خوزستان دزفول دارای بالاترین سهم آورده در سطح استان است و نیز سرعت کار نسبت به زمان شروع پروژه و نیز نسبت به شهرهای دیگر مطلوب است.

امام جمعه دزفول - آقای قاضی - مهرشهر دزفول

امام جمعه دزفول - آقای قاضی - مهرشهر دزفول

حجت الاسلام قاضی دزفولی هم ضمن تشکر از حضار گفت:
وقتی وارد مجموعه شدم از نزدیک کار را مشاهده کردم، دیدم نسبت به توانمندی های دزفول عوض شد. در این پروژه همت بلند را به عینه مشاهده کردم.
ایشان افزودند کار مجموعه ای که همت به خرج داده اند و در این مدت کوتاه کار به این بزرگی را به این مرحله رسانده اند، قابل تقدیر است.

این دیدار که به یمن میلاد با سعادت امام موسی کاظم (ع) برگزار شد، برخی از حضار مساعدت و کمک های مالی خود را برای ساخت مسجد ولایت مهرشهر اعلام کردند که برخی از آنها بدین گونه است.
حجت الاسلام قاضی دزفولی مبلغ یک میلیون تومان
شورای اسلامی شهرستان هزینه سفیدکاری مسجد
جناب آقای کیارسی، ریاست اداره تعاون، 8 میلیون تومان
آقای عبدالعلی نیایش هزینه موزائیک
آقای مهدی بشارتی راد مساعدت مالی

کمک های پیمانکاران نیکوکار:
حاج داود ناصری، شرکت نمایان کارایلام، 5 میلیون تومان
مهندس مرعشی، شرکت مجذوب سازه، 5 میلیون تومان
مهندس پیامنی، شرکت فلات آسیا
، 5 میلیون تومان
مهندس گلچین، شرکت سیویل دز
، 5 میلیون تومان


ارسال شده در توسط سید محمد ساکبی