سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بدون عنوان

همچنین دیروز دوشنبه دومین دوربین مداربسته در محل ابتدای پروژه مهرشهر نصب گردید.
در حال حاضر این دوربین در محل دفتر اتحادیه قابل مشاهده است و بزودی در سایت اتحادیه نیز قرار خواهد گرفت.


دوربین مهرشهر دزفول

دوربین مهرشهر دزفول


ارسال شده در توسط سید محمد ساکبی

دیروز دوشنبه، در محل کانون نظام مهندسی شهرستان دزفول، جلسه ای با حضور مهندسین عالیه پروژه مهرشهر و مهندس معارفی و نیز نماینده پیمانکاران تشکیل شد.
ناظرین عالیه در این جلسه به بررسی مسائل فنی ساختمانها پرداخته و بر ضرورت افزایش کیفیت و نیز سرعت کار تاکید کردند.


جلسه نظام مهندسی مهرشهر دزفول

جلسه نظام مهندسی مهرشهر دزفول


ارسال شده در توسط سید محمد ساکبی

دوشنبه 26 اردیبهشت ماه عبدالرضا احسانی نیا، سرپرست فرمانداری شهرستان دزفول در مهرشهر حضور یافته و مسائل مهرشهر را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند.
ایشان ضمن تاکید بر رعایت اصول ایمنی بر سریعتر شدن اجرای پروژه تاکید کردند.
آقای احسانی نیا همچنین وعده برگزاری هر هفته جلسه با حضور پیمانکاران را دادند.


حضور فرماندار در مهرشهر دزفول

حضور فرماندار در مهرشهر دزفول


ارسال شده در توسط سید محمد ساکبی

روز سه شنبه بیستم اردیبهشت ماه، مهندس محمدی بازرس ویژه کنترل کیفیت ساختمان وزارت مسکن به همراه اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی خوزستان و شهرستان از پروژه مهرشهر دزفول بازدید نمودند.
ایشان ضمن ابراز رضایت از کیفیت ساخت و ساز در پروژه مهرشهر و همچنین عملکرد سیستم نظارت عالیه و مقیم و پیمانکاران، از زحمات و تلاش های ناظرین پروژه تشکر نموده و کیفیت ساخت و ساز در مهرشهر دزفول را شایسته قدردانی دانسته و آن را بالاتر از سایر شهرهای استان دانستند.
بازرس ویژه کنترل کیفیت وزارت مسکن در این بازدید همچنین از واحدهای در دست احداث از جمله شرکت سیویل دز، تنگوان و نمایان کار بازدید کرده و کیفیت ساخت و ساز آنها را تایید نمودند.
ایشان ضمن تاکید بر رعایت اصول ایمنی در کارگاه ها، راهنمایی لازم را جهت بهتر نمودن روال اداری کار نظارت عالیه را به مسئولین مربوطه و نظام مهندسی دزفول ارائه نمودند.

مهرشهر دزفول
برای دیدن عکس و فیلم بازدید به ادامه مطلب بروید.
ادامه مطلب...

ارسال شده در توسط سید محمد ساکبی

عملیات اجرایی در قطعاتی که در مرحله دوم و سوم تحویل پیمانکار شده اند، شروع شده است. با شروع عملیات ساخت توسط شرکت های سیویل دز، پردیس سازه، مجذوب سازه و سازه دوهزار شمال، تمام بلوک های مهرشهر در حال ساخت و ساز می باشند.
شرکت سیویل دز پیمانکار قطعه 4-3 ، شرکت مجذوب سازه پیمانکار 12-4 ، شرکت سازه دوهزار شمال پیمانکار 11-4 و 15-4 و شرکت پردیس سازه پیمانکار قطعه 9-4 است.

ادامه مطلب...

ارسال شده در توسط سید محمد ساکبی
   1   2      >