سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بدون عنوان

چهارشنبه 22 تیرماه 1390
دیروز مجمع سالیانه اتحادیه در محل سالن جلسات کانون نظام مهندسی خوزستان برگزار شد. در این جلسه مدیران تعاونی های مسکن شهرستان دزفول، اعضای هیئت مدیره و بازرسان اتحادیه حضور داشتند.

مجمع سالیانه، مهرشهر دزفول

مجمع سالیانه، مهرشهر دزفول

در ابتدای مراسم مهندس ایازی رییس سازمان نظام مهندسی دزفول در سخنانی به ارائه گزارش از روند اجرای نظارت بر ساخت و ساز مهرشهر پرداختند.

مجمع سالیانه، مهرشهر دزفول

مهندس جنتی ناظر عالیه طرح آماده سازی مهرشهر نیز در سخنانی از روند اجرای آماده سازی و انجام مقدمات جهت آماده سازی مرحله دوم (آسفالت، جدول بندی و ...) خبر دادند.

مجمع سالیانه، مهرشهر دزفول

جناب آقای کیارسی رییس اداره تعاون شهرستان که به عنوان کارشناس و مجری در جلسه حضور داشتند، نکاتی را در باب مجمع عمومی مطرح نمودند.

مجمع سالیانه، مهرشهر دزفول

مدیرعامل اتحادیه جناب آقای طهرانی نژاد گزارش مالی سال گذشته را به استحضار مدیران تعاونی های حاضر در جلسه رسانده و اسپس انتخاب بازرسان به رای گذاشته شد.

مجمع سالیانه، مهرشهر دزفول

در این رای گیری آقایان
1-محمد رجایی پور
2- عبدالرضا نادبی زاده
3- احسان پورمحمود
به عنوان بازرسان اصلی و آقای سعید سعادت کیا به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.


ارسال شده در توسط سید محمد ساکبی

همایش اتحادیه های مسکن مهر استان خوزستان روز شنبه 4 تیرماه 1390 در سالن استانداری شهرستان اهواز برگزار شد.
همایش تعاونی های مسکن مهر - مهرشهر دزفول
در این جلسه مدیران عامل اتحادیه های مسکن مهر شهرستان های استان خوزستان به بیان مشکلات ساخت و ساز مسکن مهر پرداختند.
جناب آقای دکتر حجازی، استاندار خوزستان، مهندس دهقانی، مدیرکل اداره مسکن و شهرسازی استان، جناب آقای امینی مدیرکل اداره تعاون استان، مدیران ادارت ذی ربط از جمله، اداره برق، اداره آبفا، اداره گاز و مدیریت استانی بانک های عامل، از جمله افراد حاضر در جلسه بودند.
مدیران عامل اتحادیه های شهرهای دزفول، آبادان، اندیمشک و بهبهان از جمله مدیرانی بودند که به بیان مشکلات پرداختند.
آقای طهرانی نژاد مدیرعامل اتحادیه مسکن مهر دزفول مشکلات پیش رو در روند اجرای پروژه را یادآور شدند. از جمله اجرای فاضلاب، اعتبارات وام بانک ها، اجرای خط لوله گاز، تبدیل انشعابات برق از سه فاز 25 آمپر به سه فاز 15 آمپر. که مسئولین ادارات مربوطه قول پیگیری دادند.
همایش تعاونی های مسکن مهر - مهرشهر دزفول
در این دیدار مهندس دهقانی از اتحادیه مسکن مهر دزفول به عنوان اتحادیه نمونه نام برده و به دلیل پیشرفت بسیار خوب نسبت به زمان تحویل زمین، تقدیر نمودند.


ارسال شده در توسط سید محمد ساکبی

چهارشنبه 1 تیرماه 1390
جلسه شورای مسکن شهرستان دزفول با حضور جناب آقای احسانی نیا سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان تشکیل شد. در این جلسه که با حضور ادارات دخیل در مسکن شهرستان برگزار شد، آقای احسانی نیا به بررسی مسائل و مشکلات پروژه های مسکن مهر شهرستان، از جمله مهرشهر پرداختند.

شورای مسکن شهرستان دزفول

شورای مسکن شهرستان دزفول

شورای مسکن شهرستان دزفول


ارسال شده در توسط سید محمد ساکبی

سه شنبه 31 خرداد ماه 1390 بازدید علمی از طرح مسکن مهر شهرستان اندیمشک با موضوع بررسی و مقایسه ی طرح های معماری و شهرسازی؛ صورت گرفت.
در این بازدید مدیران عامل تعاونی ها و ناظرین مقیم مهرشهر دزفول به سرپرستی مهندس رضوی نیا و مهندس روغنیان از نزدیک با چگونگی ساخت و ساز و بررسی نقشه های معماری و شهرسازی مسکن مهر اندیمشک پرداختند.


بازدید اندیمشک- مهرشهر دزفول

برای دیدن عکسهای بازدید به ادامه مطلب برودید.
ادامه مطلب...

ارسال شده در توسط سید محمد ساکبی

1- با توجه به عدم انتخاب پیمانکار در موعد مقرر به دلیل فقدان پیمانکار مناسب، عبارت «به شرط افتتاح در مهر ماه 90» در بند 48 مصوبات سفر گذشته به استان خوزستان در مورخ 9 آذر 1389،به عبارت «به شرط افتتاح تا تیرماه 91» اصلاح می شود.

2-ظرف یکماه آینده یک ورزشگاه، یک مدرسه و یک مسجد از طریق تهاتر با کاربری های تجاری قراداد بسته شده و شروع شود. در ضمن با آگهی فراخوان یک قطعه زمین به قیمت کارشناسی، ساخت یک فروشگاه زنجیره ای بزرگ ظرف یک ماه آینده شروع شود.

3- مقرر شد قیمت آسانسور حداکثر هر متر مربع ده هزار تومان ابلاغ شده و بین واحدها سرشکن شود.

4- از سهمیه مدارسی که تا سفت کاری تحویل سازمان نوسازی می شود، یک مدرسه در سایت دزفول ساخته شود.

5- مقرر شد به تعداد واحدهای موجود، اسامی متقاضیان مشخص و در سامانه ثبت شوند؛ سپس به میزان متقاضی مازاد، ثبت نام صورت پذیرفته و جهت تصمیم گیری در خصوص انعقاد تفاهمنامه جدید بمیزان ثبت نامی گزارش شود.

6- با توجه به اینکه تعدادی از واحدها از تفاهم نامه قبلی و تعدادی از تفاهم نامه جدید قرارداد بسته شده مقرر شد با بررسی و تفاهم اتحادیه، اداره کل استانی و پیمانکار ما به التفاوت محاسبه و هر دو قرارداد به یک شکل تکمیل شوند.

7- مقرر شد مسجد با شبستان 500 متر مربعی هر چه سریعتر شروع شده و یک قطعه تجاری جهت هزینه های جاری مسجد با قیمت کارشناسی تهاتر و به مسجد ملحق شود.

وزیر مسکن
علی نیکزاد


ارسال شده در توسط سید محمد ساکبی