سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بدون عنوان

آقای مهندس علی نوربخش ناظر مقیم طرح آماده سازی پروژه مهرشهر در گفتگو با بخش خبر اتحادیه مسکن مهر به سوالات ما در خصوص روند آماده سازی پاسخ گفت:

مهندس علی نوربخش

سوال: عملیات آماده سازی مهرشهر از چه تاریخی شروع شده است؟
پاسخ: آماده سازی از تاریخ 8 تیرماه 1389 و قبل از عقد قرارداد با پیمانکار آماده سازی (سازمان عمران شهرداری دزفول) شروع شده است و قرارداد با پیمانکار در تاریخ 19 مرداد منعقد گردیده است.

فاز یک مهرشهر داری چند بلوک و چند واحد است؟
در فاز یک مهرشهر 114 بلوک مسکونی چهار و پنج طبقه (بدون احتساب همکف) وجود دارد که با حذف پارکینگ و تبدیل فضای آن به دو واحد مسکونی، هم اکنون مهرشهر دارای 2312 واحد مسکونی می باشد.

با توجه به وجود مشکل در واگذاری زمین های منطقه و به الطبع تاخیر در شروع عملیات نسبت به شهرهای دیگر، چه راهکاری را برای افزایش سرعت در عملیات آماده سازی به کار گرفته اید؟
برای جبران تاخیر به وجود آمده، بجای آماده سازی کلی محوطه که وقت زیادی را طلب میکرد، اقدام به آماده سازی زیر بلوک های مسکونی نموده ایم تا زیر بلوک ها با سرعت بیشتری برای ساخت و ساز آماده شوند و محوطه سازی هم بعد از عملیات ساخت و ساز انجام خواهد شد.

جمعا چند زیر بلوک برای واگذاری به پیمانکار آماده شده است؟
بجز قطعات 11-4، 15-4، 9-4 و 4-3 که 70 درصد پیشرفت داشته اند، بقیه قطعات یا به پیمانکار ساخت تحویل شده اند یا آماده تحویل به پیمانکار هستند.

پیش بینی شما از زمان تکمیل آماده سازی زیر بلوک های قطعات ذکر شده چه مدت است؟
علی رغم ناهمواری محوطه های مذکور که بعضا تا 4 متر نیاز به خاکریزی دارند، عملیات آماده سازی با دقت و سرعت در حال انجام است و ان شاء الله حدودا 2 تا 3 ماه دیگر قطعات مذکور، آماده تحویل به پیمانکار خواهند بود.

چه زمانی کار محوطه سازی به اتمام می رسد؟
با توجه به تجهیز کارگاه های پیمانکاران ساخت، محوطه سازی مناطقی که به پیمانکار تحویل شده اند، با مشکل مواجه شده است که آماده سازی محوطه این مناطق بعد از اتمام عملیات ساخت انجام خواهد شد.
آماده سازی خیابان های دسترسی محوطه هم همچنان درحال انجام است


ارسال شده در توسط سید محمد ساکبی
<      1   2