سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بدون عنوان

محاسبات و نقشه های سازه های  بتنی مجتمع های مسکونی مهر به تصویب رسید.

کمیته فنی سازمان مسکن و شهرسازی استان خوزستان  روز شنبه 30 مرداد ماه پس از بررسی تخصصی محاسبات و نقشه های سازه بتنی را مورد تایید قرارداد.
برای مجتمع های مسکونی مهر دزفول دو نوع سازه بتنی و پیچ مهره ای پیش بینی شده است که پس از چند نوبت بررسی سازه بتنی به تصوی برسد و  سازه پیچ و  مهر ه ای نیز در حال بررسی است.
علت انتخاب سازه های مذکور استفاده از وام 25 میلیون تومانی جهت ساخت واحدی مهر منطقه شهید جعفر زاده "مهر شهر "می باشد.


ارسال شده در توسط سید محمد ساکبی

اتحادیه مسکن مهر دزفول به تمامی متقاضیان ثبت نام شده که وجه نوبت اول آورده خود را واریز نموده اند اعلام کرد که از ابتدای شهریور ماه  نسبت به واریز مبلغ  یک میلیون تومان سهم آورده نوبت دوم خود  اقدام نمایند.

مدیر عامل اتحادیه مسکن مهر دزفول افزود: متقاضیان می توانند با مراجعه به شعب بانک ملت نسبت به واریز قسط دوم به حساب اتحادیه به شماره 1460722746 اقدام نماید.

وی  آخرین مهلت واریز وجه را پایان شهریور اعلام کرد و افزود: تسریع در واریز قسط  دوم موجب افزایش امتیاز متقاضیان می گردد و بر اساس فرمول ابلاغی چنانچه فردی در روز اول شهریور نسبت به واریز وجه خود اقدام نماید 900 امتیاز و چنانچه فردی در روز آخر شهریور وجه خود را واریز نماید 600 امتیاز کسب می نماید.و این امتیاز میزان رتبه فرد در گروه مربوطه را نشان می دهد.

وی همچنین ادامه داد متقاضیان به منظور مقایسه امتیاز خود با سایر اعضای گروه  می توانند به پورتال متقاضیان مراجعه نمایند و امتیاز کل خود را ملاحظه نماید.

قسط دوم صرف هزینه اخذ پروانه کار ، هزینه نظارت عالیه ساختماین و بیمه و فندانسیون  واحد ها می شود.


ارسال شده در توسط سید محمد ساکبی

برای دیدن عکس ها در سایز بزرگتر، روی آنها کلیک کنید.
 نمای سه بعدی طرح مسکن مهر دزفول

نمای سه بعدی طرح مسکن مهر دزفول

نمای سه بعدی طرح مسکن مهر دزفول

نمای سه بعدی طرح مسکن مهر دزفول

نمای سه بعدی طرح مسکن مهر دزفول


ارسال شده در توسط سید محمد ساکبی

ریاست سازمان مسکن و شهرسازی  خوزستان از روند اجرای پروژه مهر شهر دزفول بازدید کرد.
مهندس دهقانی که به همراه جمعی از مسئولین از محل پروژه بازدید می کردند ضمن  قدردانی از دست اندرکاران مسکن مهر شهرستان توصیه های لازم را جهت تسریع و پیشرفت سریعتر کار آماده سازی به مدیریت اتحادیه مسکن و همچنین سازمان عمرانی شهرسازی  را ارائه کردند.

بازدید مهندس دهقانی از طرح مسکن مهر دزفول



بازدید مهندس دهقانی از طرح مسکن مهر دزفول
پس از این بازدید وی به همراه مسئولین شهری در محل فرمانداری شهرستان و با حضور معاونت محترم استاندار و فرماندار ویژه دزفول نسبت به بررسی  طرح مسکن مهر دشهرستان اقدام نمودند.

ارسال شده در توسط سید محمد ساکبی

نقشه های برق و مکانیک واحدهای مسکن مهر دزفول به تصویب رسید.
اتحادیه مسکن مهر دزفول اعلام کرد:علاوه بر نقشه های الکتریکال و مکانیکال  تمامی تیپ های معماری  ُ نقشه های اجرایی فاز دوم آماده سازی اراضی نیز به تایید کمیته فنی و مهندسی سازمان مسکن و شهرسازی استان خوزستان رسید.

مدیر عامل  اتحادیه  مسکن مهر دزفول وی ضمن تشکر از همکاری پرسنل خدوم سازمان مسکن استان و شهرستان ادامه داد: نقشه های سازه در دو نوع بتنی و فلزی پیچ و مهره ای نیز به کمتیه مذکور ارائه گردیده است که بزودی بررسی و تصویب خواهد شد.
وی ادامه داد:با عنایت معرفی  پیمانکاران بومی جهت انعقاد قرارداد ساخت به صورت سه جانبه به سازمان مسکن و شهرسازی استان  از مدیریت مسکن  سازمان مسکن و شهرسازی استان  درخواست کرد تا نسبت به انتخاب نهایی پیمانکار ساخت تسریع لازم به عمل آید.وی گفت بیش از 1100 واحد در مهرشهر نیاز به زیر سازی و تسطیح ندارد که شروع کار در آنها منوط به انتخاب پیمانکار توسط سازمان مسکن استان است.


ارسال شده در توسط سید محمد ساکبی