سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بدون عنوان

آخرین عکسهای پروژه در 7 مرداد 91
برای دیدن عکسها در سایز بزرگتر روی آنها کلیک کنید.
سایت مهرشهر دزفول- شرکت تنگوان اندیمشک - گروه های 1 الی 7

مهرشهر دزفول

مهرشهر دزفول

سایت مهرشهر دزفول - شرکت سیویل دز - گروه های 8 الی 14

مهرشهر دزفول

سایت مهرشهر دزفول - شرکت فلات آسیا - گروه های 15 الی 23


مهرشهر دزفول

سایت مهرشهر دزفول - شرکت مجذوب سازه خوزستان - گروه های 24 و 25 و 43


مهرشهر دزفول

مهرشهر دزفول

سایتهای مهرشهر دزفول و مهرشهر دزفول شرکت سازه 2000 شمال - گروه های 26 الی 31 و 44 الی 46

مهرشهر دزفول

مهرشهر دزفول

مهرشهر دزفول

مهرشهر دزفول

سایت مهرشهر دزفول- شرکت سیویل دز - گروه های 32 الی 42

مهرشهر دزفول

مهرشهر دزفول

سایت های مهرشهر دزفول و مهرشهر دزفول - شرکت نمایان کار ایلام - گروه آموزش کشاورزی

مهرشهر دزفول

مسجد ولایت مهرشهر

مهرشهر دزفول

مهرشهر دزفول

مهرشهر دزفول

مدرسه شماره 1 مهرشهر

مهرشهر دزفول

آماده سازی مرحله دوم

مهرشهر دزفول

مهرشهر دزفول

مهرشهر دزفول

مهرشهر دزفول

مهرشهر دزفول


ارسال شده در توسط سید محمد ساکبی

منبع: سایت تحلیلی خبری روناش
تشریح و شفاف سازی درباره آخرین وضعیت پروژه مسکن مهر سایت مهرشهر دزفول / واگذاری بیش از 2000 واحد مسکن مهر به متقاضیان تا پایان سال در دزفول / وضعیت مبالغ پرداختی متقاضیان / متوسط و جزئیات پیشرفت کار تا کنون / صحبت ها و شایعات بی اساس درباره تعطیلی و کند شدن طرح مسکن مهر دزفول و اعتصاب پیمانکاران / شهرستان دزفول در رده دوم مسکن مهر در استان خوزستان و ….

مصاحبه مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی مسکن مهر دزفول با روناش

مدیر عامل اتحادیه مسکن مهر شهرستان دزفول عصر سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار روناش به تشریح و شفاف سازی درباره آخرین وضعیت پروژه مسکن مهر سایت مهرشهر دزفول پرداخت و گفت : زمین این پروژه از بهمن ماه 1388 تحویل داده شده و کار مطالعات شهرسازی و زمین شناسی آن همان موقع انجام گرفته و در تاریخ 8 تیر 1389 عملیات اجرایی و آماده سازی آن آغاز گردیده است و در آذر ماه 1389 ، 1556 واحد و در مرحله دوم ساخت در اردیبهشت ماه 1390 ، 756 واحد به مرحله ساخت رسیده است.
عبدالرحیم طهرانی نژاد افزود : این درحالی است که سایر شهرها از سال 1386 و همزمان با آغاز کشوری طرح شروع بکار کرده اند و دزفول با فاصله 2 سال زمین تحویل گرفته که حجم 1300000 متر مربع خاک برداری و خاکریزی آن توسط پیمانکار آماده سازی انجام شده است و هم اکنون 2312 واحد در حال احداث که مرحله سازه ای و سفت کاری آنان کاملا اتمام و کلیه واحد ها وارد مرحله نازک کاری و نما شده اند.

وی درباره تاخیر در تحویل واحد ها تصریح کرد : ابتدا بنا بود که 4 خرداد 1391 و همزمان با روز دزفول واحد ها افتتاح و تحویل متقاضیان گردد که بعلت کمبود نیروی انسانی در بخش نازک کاری و بدلیل وسعت کار و گرمای شدید و تاخیرات مجاز بدلیل شرایط کاری و لزوم رعایت مسائل فنی متاسفانه به تاخیر افتاد و هم اکنون 686 واحد در مرحله پایانی نازک کاری به سر برده و انشاالله از ابتدای نیمه دوم تا پایان سال جاری ، بیش از 2000 واحد افتتاح و تحویل متقاضیان می گردد.

ایشان درباره مبالغ دریافتی از متقاضیان نیز خاطر نشان کردند : برای واحد های 78 ، 88 و 98 متری بترتیب مبلغ 9 ، 12 و 16 میلیون تومان علی الحساب گرفته شده که 3500000 تومان آن جهت هزینه های اشتراکات ، پروانه کار ، نظارت عالیه و آسانسور بوده و مابقی آن نیز جهت آماده سازی به صورت مستقیم و متناسب با پیشرفت فیزیکی به پیمانکار پرداخت شده است.
این مقام مسئول ادامه داد : وامی به مبلغ 25 میلیون تومان از بانک مسکن و با سود 4 درصد (سود اصلی وام 12 درصد که 8 درصد آن بر عهده دولت است) به متقاضیان واگذار و پس از متراژ واقعی واحد ها ، ممکن است بین 1 تا 2 میلیون تومان دیگر به مبلغ آورده هر متقاضی اضافه گرد.

طهرانی نژاد متوسط پیشرفت کار را تا کنون 67 درصد اعلام کرد و افزود : از ماه خرداد تا تیر نیز در پروژه سایت مهرشهر دزفول 4 درصد پیشرفت مشاهده شده است.

مدیر عامل اتحادیه مسکن مهر شهرستان دزفول ، صحبت ها و شایعات بی اساس درباره تعطیلی و کند شدن طرح و اعتصاب پیمانکاران را دلایل سیاسی و به چالش کشاندن سرپرست فرمانداری ویژه دزفول و مسئولان خدمتگرار شهری عنوان کرد و ادامه داد : عملیات جدول بندی و آماده سازی خیابان 45 متری سایت مهرشهر در حال انجام است و عملیات آب رسانی نیز بطور 100 درصد انجام شده و پیشرفت فاضلاب ، شبکه فشار متوسط برق و گاز بترتیب 50 ، 90 و بیش از 50 درصد بوده ؛ و در 100 درصد معابر سایت ، لوله کشی گاز صورت گرفته و اسکله ساختمانی و آجرچینی مدرسه و مسجد سایت مهرشهر نیز در حال اتمام است.
وی گفت : در مجموع 80 هکتار زمین به سایت مهرشهر دزفول واگذار که تا کنون 40 هکتار آن وارد کار اجرایی شده است.
ایشان بیان داشتند : در دزفول 1052 واحد بصورت خود مالک و 566 واحد بصورت مسکن مهر 99 ساله در سایت کوپیته و مرکز شهر افتتاح و تحویل متقاضیان داده شده است.
مدیر عامل اتحادیه مسکن مهر شهرستان دزفول در پایان سخنان خود به خبرنگار روناش گفت : کار پروژه مسکن مهر برخی شهرهای استان خوزستان در مرحله فنداسیون متوقف شده و شهرستان شوش که از سال 86 با تعداد واحد کمتر نسبت به دزفول آغاز بکار کرده است ؛ 400 واحد افتتاح داشته و با کسب 45 امتیاز ، در استان اول است و شهرستان دزفول نیز که از سال 1388 آغاز بکار کرده ؛ با تحویل 1618 واحد و کسب 42 امتیاز ، رده دوم در استان را دارا می باشد.


ارسال شده در توسط سید محمد ساکبی

منبع: رجانیوز
قیمت هر متر مسکن مهر افزایش یافت
بر اساس قراردادهای جدید در سال 91 وزیر راه و شهرسازی مجوز ساخت مسکن‌های مهر را با قیمت هر متر 320 تا 330 هزار تومان صادر کرده است.
ابوالفضل صومعلو - معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی- در گفت‌وگو با ایسنا، از افزایش قیمت هر متر خانه‌های مسکن مهر تا 330هزار تومان خبر داد و اظهار کرد: بزرگترین حسن مسکن مهر قیمت مقطوع در نظام فنی کشور است، در ابتدای این طرح طی تفاهم‌نامه‌های سه جانبه قرار شد این خانه‌ها با قیمت هر متر مربع 300 هزار تومان ساخته شود.
صومعلو ادامه داد:‌ البته براساس قراردادهای جدید در سال 91 وزیر راه و شهرسازی مجوز ساخت مسکن‌های مهر را با قیمت هر متر 320 تا 330 هزار تومان صادر کرده است.
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی وجود 400هزار واحدی را که در مرحله بین فونداسیون و اسکلت‌سازی است نگران‌کننده اعلام کرد و گفت: مشکل اصلی پیمانکاران در اجرای پروژه نیست بلکه تعاونی‌هایی که خوب عمل نکرده‌اند و از برنامه عقب هستند مشکل‌ساز بوده‌اند که ما تصمیم داریم نسبت به آن‌ها تصمیمات قاطعی را اتخاذ کنیم.
وی در ادامه در پاسخ به این سوال که اجرای طرح مالیات بر خانه‌های خالی به چه صورت قرار است قیمت‌ها در بازار مسکن را تعدیل کند؟ بیان کرد: ما معتقد هستیم در تهران خانه‌ها بسیار زیاد است و طبق آمار تراکم خانه‌ها در تهران 1.02 است.
صومعلو درباره رشد قیمت‌ها در بازار اجاره‌بها خاطرنشان کرد: علی‌رغم برنامه‌های دولت عده‌ای با نهایت بی‌انصافی اجاره‌بها را بالا بردند. وقتی ما در جلسات مشترک خود با دادگستری، وزارت صنایع و کارگروه تعزیرات رقم تعزیرات را 13 تا 15 درصد اعلام کردیم، حتی مورد اعتراض واقع شدیم که این رقم باید 10 درصد اعلام می‌شد ولی ما معتقد هستیم اجاره‌بها، بازار بسیار پیچیده‌ای دارد و متاثر از متغیر‌های کلان اقتصادی است. از این رو سعی کردیم این عدد را به واقعیت نزدیک کرده تا نه مستاجر و نه مالک اذیت شوند.


ارسال شده در توسط سید محمد ساکبی

پس از تشکیل وزارتخانه راه و شهرسازی و ادغام ادارات راه و مسکن، صبح امروز مراسم معارفه رییس جدید این اداره با حضور ریاست کل اداره راه و شهرسازی استان، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول، و رییس شورای شهر شهرستان برگزار گردید.
در این مراسم مهندس دهقانی مدیرکل راه و مسکن استان از زحمات جناب آقای سعید جوادخیاط تشکر کرده و برای مهندس منصور نظریان سیاهپوش آرزوی موفقیت نمودند.


مهرشهر دزفول

آقای جوادخیاط در گزارش روند مسکن مهر شهرستان گفت که دزفول با امتیاز 42 در رتبه بندی مسکن مهر در استان مقام دوم را داراست که این امتیاز و پیشرفت علی رغم تاخیر دو ساله شهرستان در شروع این طرح است.

مهرشهر دزفول

مهرشهر دزفول

مهرشهر دزفول

مهرشهر دزفول

مهرشهر دزفول


ارسال شده در توسط سید محمد ساکبی