سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بدون عنوان

توجه فرمایید جهت ثبت نام وام میبایست به سایت اتحادیه به آدرس Mehrdez.ir مراجعه نمایید. لذا از مراجعه به دفتر اتحادیه و یا بانک مهر، خودداری فرمایید

لطفاً شرایط و ضوابط زیر را به دقت مطالعه فرمایید:
نام بانک وام دهنده : بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه بازار دزفول(کد4021) خیابان امام خمینی(ره)، روبروی کوچه مسجد جامع، داخل کوچه بازار قدیم مبلغ وام : 2 الی 5 میلیون تومان بازپرداخت 24 الی 36 ماه به صورت قرض الحسنه با کارمزد 4%
تذکر1:
مبلغ وام بلافاصله پس از پرداخت توسط بانک بطور کامل به حساب اتحادیه واریز می گردد و اعضا امکان دریافت مستقیم آن را ندارند، کارمزد اقساط نیز از شخص وام گیرنده دریافت می گردد.

تذکر2:
میزان مبلغ وام متناسب با مانده اقساط معوقه مسکن تا سقف 5 میلیون تومان می باشد.بدیهی است افرادی که مبالغ کمتر از 5 میلیون تومان به اتحادیه بدهکار باشند فقط تا سقف مبلغ بدهی می توانند وام دریافت نمایند.به عنوان مثال چنانچه تنها دو قسط از سهم آورده شما باقی مانده فقط می توانید 2 میلیون تومان به عنوان مبلغ وام درخواست نمایید.

تذکر3: بانک جهت پرداخت وام شرایطی قانونی دارد که خواهشمند است پیش از اقدام به درخواست وام مطالعه فرمایید:
الف) توانایی بازپرداخت اقساط در سررسید هر ماه بطور منظم
ب) دو نفر ضامن که یک نفر حتماً میبایستی کامند با گواهی کسر حقوق و دیگری کارمند و یا کسبه با ارائه چک باشد. ضمناً به دلیل اینکه از شخص وام گیرنده و هر دو ضامن استعلام خواهد شد، خواهشمند ابتدا بررسی نمایید خود و یا ضامنین چک برگشتی و یا بدهی وام معوقه از هیچکدام از بانکهای کشور نداشته باشد. زیرا در غیر اینصورت پرداخت وام شما به تعویق افتاده و ممکن است با صلاحدید اتحادیه شخص دیگری جایگزین شما شود.
ج) خرید سفته و تکمیل فرمها و مدارک مورد نیاز و افتتاح حساب برای خود و یکی از ضامنین (مدارک لازم جهت افتتاح حساب: اصل و کپی کارت ملی و تمامی صفحات شناسنامه)
د) شما می توانید مانند مشتریان عادی بانک از دیگر امکانات حساب خود نظیر کارت عابربانک عضو شبکه شتاب قابل استفاده در تمامی دستگاههای خودپرداز سراسر کشور، چک بین بانکی، ساتنا، خرید از پایانه های فروشگاهی، دریافت و پرداخت از تمامی شعب بانک مهر ایران در سراسر کشور،، اس ام اس بانک، اینترنت بانک، تلفن بانک، حسابهای جاری به همراه دسته چک و ... استفاده نمایید.
هـ) شخص وام گیرنده نباید به بانک مهر ایران بدهکار باشد. مگر اینکه پیش از اقدام به دریافت این وام، وام قبلی خود را تسویه نماید.
و) بانک قرض الحسنه مهر ایران رسماً و قانونا از سال 1386 با هدف اعطای وام قرض الحسنه به هموطنان و احیای سنت الهی قرض الحسنه تأسیس و اساسنامه آن به تصویب بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران رسیده است. و لذا هیچگونه ارتباطی با صندوق های قرض الحسنه و موسسات مالی با عناوین مشابه ندارد.
ی) بانک قرض الحسنه مهر ایران تابع قوانین و مقررات داخلی و همچنین بانک مرکزی می باشد و ممکن است بخشنامه و ضوابط جدیدی نیز تا زمان اعطای وام به موارد بالا افزوده شود.

تذکر4: ثبت نام متقاضی هیچگونه تعهدی برای اتحادیه در پرداخت وام ایجاد نمی کند، بدیهی است معرفی به بانک و دریافت وام تنها در صورتی محقق خواهد شد که بانک مربوطه به تعهدات خود عمل نماید.

تذکر 5: اتحادیه هیچگونه مسئولیتی در مورد ضامنین وام، مدارک مورد نیاز وام و دیگر مقررات بانکی نخواهد داشت.


ارسال شده در توسط سید محمد ساکبی