سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بدون عنوان

مهرشهردزفولاستاندار خوزستان گفت: هیچ بهانه‌ای برای پیمانکاران کم کار در عرصه مسکن مهر شهرستان دزفول وجود ندارد و باید در اسرع وقت به تعهدات خود عمل کنند.
به گزارش دزفول تایمز، سیدجعفر حجازی در جلسه شورای مسکن دزفول گفت: هیچ بهانه‌ای پذیرفته نیست و پیمانکاران باید در اسرع وقت برای اتمام پروژه مسکن مهر شهر دزفول اقدام کنند و به تعهدات خود پایبند باشند.
وی افزود: تعاونی‌ها و اتحادیه مسکن مهر مهرشهر از نظر سهم آورده اعضا در خوزستان نمونه هستند و پیمانکاران هیچ بهانه‌ای برای این تعلل در اتمام واحدهای ساختمانی ندارند.
حجازی خاطرنشان کرد: پس از اجرای هدفمندی یارانه‌ها نیز تفاهم‌نامه تعاونی‌های مسکن مهر شهر دزفول تعدیل شده است و در این باره بهانه‌ای وجود ندارد.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از این واحدهای ساختمانی در وضعیت نازک‌کاری هستند، تأکید کرد: بسیاری از واحدهای ساختمانی این شهر در وضعیت نازک‌کاری هستند و به این دلیل باید تلاش کرد تا سرعت عمل در این واحدها افزایش یابد تا رضایت‌مندی مردم را به همراه داشته باشد.
حجازی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی یک‌هزار و 900 واحد مسکونی در این شهر در وضعیت نازک‌کاری قرار دارد و به این دلیل مردم انتظار دارند تا ساخت این واحدهای ساختمانی سرعت بگیرد.
وی تأکید کرد: رفع سریع مشکلات در این حوزه از نیازهای ضروری است و باید کوشید تا در این عرصه مانعی برای فعالیت پیمانکاران وجود نداشته باشد.
استاندار خوزستان افزود: دستگاه‌های اجرایی در شرایط کنونی همه تعهدات خود را اجرایی کرده‌اند و هیچ مشکلی از سوی دستگاه‌های دولتی وجود ندارد.
رییس اتحادیه مسکن مهر دزفول نیز به افزایش گام به گام سهم آورده توسط پیمانکاران اشاره کرد و گفت: متاسفانه پیمانکاران مسکن مهر دزفول برای دومین بار خواستار تعدیل سهم آورده به میزان 130 میلیون ریال شده که مراتب اعتراض شهروندان را بدنبال داشت.
?عبدالرحیم طهرانی نژاد? افزود: پیمانکاران از انجام برخی مفاد تفاهم نامه سر باز زده و کار را تعطیل کردند.
رییس اتحادیه مسکن مهر دزفول بر احداث پست برق در مهر شهر دزفول تاکید کرد.


ارسال شده در توسط سید محمد ساکبی